Heeft u problemen met uw Lenovo laptop of pc? Wilt u weten hoe u technische problemen snel kunt oplossen? De Lenovo klantenservice staat voor u klaar om u te helpen. In dit artikel leest u hoe u contact kunt opnemen met Lenovo en welke ondersteuning zij bieden om uw productiviteit te behouden.
Het belang van snelle technische ondersteuning
Technische problemen kunnen uw werk ernstig verstoren. Of u nu een laptop, pc of andere producten van Lenovo gebruikt, het is essentieel om snel hulp te krijgen. Eindgebruikers hebben behoefte aan snelle ondersteuning om te kunnen blijven doorwerken. Lenovo begrijpt dit en biedt daarom uitgebreide klantenondersteuning.
Lenovo Premier Support: Een stapje verdergaan
Voor degenen die meer verwachten van technische ondersteuning, biedt Lenovo Premier Support. Met Premier Support gaat Lenovo een stapje verdergaan door een hoger niveau van service te bieden.
Wat is Lenovo Premier Support?
Premier Support is een dienst waarbij u toegang krijgt tot premier ervaren technici. U krijgt end-to-end casemanagement en een directe lijn naar de beste technici. Dit betekent dat uw technische problemen sneller worden opgelost.
Voordelen van Premier Support
- Technische accountmanagers: U krijgt een lopende één contactpersoon die verantwoordelijk is voor uw serviceaanvragen.
- Escalatiebeheer en persoonlijke aanbevelingen: Onze experts bieden escalatiebeheer persoonlijke aanbevelingen om uw systemen te optimaliseren.
- Bedrijf uitgebreide kwartaalrapporten: U ontvangt rapporten om inzicht te krijgen in uw technologie en productiviteit.
Hoe Lenovo klantenservice u helpt
De Lenovo klantenservice is er om u te ondersteunen bij al uw technische problemen. Of het nu gaat om hardware of software, wij staan voor u klaar.
Ondersteuning voor hardware en software
Lenovo helpt bij problemen met zowel hardware als software. Heeft u onderdelen nodig voor een reparatie? Wij zorgen dat deze op locatie uitgevoerd wordt. In stedelijke gebieden kan dit vaak al de volgende werkdag.
Ondersteuning voor toepassingen
Wij bieden ook hulp bij toepassingen en ondernemingssoftware software. Zo kunt u erop vertrouwen dat al uw systemen naar behoren werken.
Hoe contact opnemen met Lenovo klantenservice
Het is eenvoudig om contact op te nemen met de Lenovo klantenservice. U kunt ons contacteren via verschillende kanalen.
Telefoon
Bel ons op het nummer: 020-200-2518. De openingstijden van de klantenservice van Lenovo in Nederland zijn als volgt:
Vrijdag: 9:00 – 16:00 uur
Maandag tot donderdag: 9:00 – 18:00 uur
Chatfunctie
Maak gebruik van onze chatfunctie op de Lenovo website voor directe hulp.
Postadres
Schrijf ons op:
Lenovo Technology B.V.
De Entree 250
1101 EE Amsterdam
Nederland
Formulier invullen
Op de website kunt u een formulier invullen om uw probleem te melden.
Lenovo bepaalt de beste oplossing
Bij Lenovo kijken we naar uw specifieke situatie. Lenovo bepaalt samen met u de beste manier om uw technische problemen op te lossen. Onze technische accountmanagers nemen de verantwoordelijkheid om u de beste service te bieden.
Extra diensten van Lenovo
Escalatie ondersteuning
Heeft u dringend hulp nodig? Onze escalatie ondersteuning zorgt ervoor dat uw probleem met absolute minimum vertraging wordt opgelost.
Reserveonderdelen geleverd
Als er reserveonderdelen geleverd moeten worden, regelen wij dit zo snel mogelijk. Soms is er een extra werkdag nodig, maar we streven altijd naar de volgende werkdag levering.
End-to-end casemanagement op verschillende niveaus
Onze end-to-end casemanagement aanpak werkt op verschillende niveaus om ervoor te zorgen dat alle aspecten van uw probleem worden aangepakt.
Frustraties voorkomen
We begrijpen dat u geen frustraties verwachten wilt bij het oplossen van uw problemen. Daarom bieden we snelle ondersteuning zodat u kunt blijven doorwerken.
Lokale Lenovo vertegenwoordiger contacteren
Voor specifieke vragen kunt u ook de locale Lenovo vertegenwoordiger contacteren. Zij kennen de markt en kunnen u op maat gemaakte oplossingen bieden. Ook als je vragen hebt namens je IT afdeling
Gerelateerde artikelen
- Essent klantenservice
- Klantenservice Ziggo
- PostNL klantenservice
- ING klantenservice
- Belsimpel klantenservice
Veelgestelde vragen
U kunt ons contacteren via telefoon, chat of door een formulier op onze website in te vullen.
Premier Support biedt geavanceerde technische ondersteuning met end-to-end casemanagement en toegang tot de beste technici.
Ja, wij bieden ondersteuning voor zowel hardware als software, inclusief hulp bij toepassingen.