Lenovo klantenservice: Hoe u technische problemen snel kunt oplossen

Heeft u problemen met uw Lenovo laptop of pc? Wilt u weten hoe u technische problemen snel kunt oplossen? De Lenovo klantenservice staat voor u klaar om u te helpen. In dit artikel leest u hoe u contact kunt opnemen met Lenovo en welke ondersteuning zij bieden om uw productiviteit te behouden.

Het belang van snelle technische ondersteuning

Technische problemen kunnen uw werk ernstig verstoren. Of u nu een laptop, pc of andere producten van Lenovo gebruikt, het is essentieel om snel hulp te krijgen. Eindgebruikers hebben behoefte aan snelle ondersteuning om te kunnen blijven doorwerken. Lenovo begrijpt dit en biedt daarom uitgebreide klantenondersteuning.

Lenovo Premier Support: Een stapje verdergaan

Voor degenen die meer verwachten van technische ondersteuning, biedt Lenovo Premier Support. Met Premier Support gaat Lenovo een stapje verdergaan door een hoger niveau van service te bieden.

Wat is Lenovo Premier Support?

Premier Support is een dienst waarbij u toegang krijgt tot premier ervaren technici. U krijgt end-to-end casemanagement en een directe lijn naar de beste technici. Dit betekent dat uw technische problemen sneller worden opgelost.

Voordelen van Premier Support

  • Technische accountmanagers: U krijgt een lopende één contactpersoon die verantwoordelijk is voor uw serviceaanvragen.
  • Escalatiebeheer en persoonlijke aanbevelingen: Onze experts bieden escalatiebeheer persoonlijke aanbevelingen om uw systemen te optimaliseren.
  • Bedrijf uitgebreide kwartaalrapporten: U ontvangt rapporten om inzicht te krijgen in uw technologie en productiviteit.

Hoe Lenovo klantenservice u helpt

De Lenovo klantenservice is er om u te ondersteunen bij al uw technische problemen. Of het nu gaat om hardware of software, wij staan voor u klaar.

Ondersteuning voor hardware en software

Lenovo helpt bij problemen met zowel hardware als software. Heeft u onderdelen nodig voor een reparatie? Wij zorgen dat deze op locatie uitgevoerd wordt. In stedelijke gebieden kan dit vaak al de volgende werkdag.

Ondersteuning voor toepassingen

Wij bieden ook hulp bij toepassingen en ondernemingssoftware software. Zo kunt u erop vertrouwen dat al uw systemen naar behoren werken.

Lenovo klantenservice IT

Hoe contact opnemen met Lenovo klantenservice

Het is eenvoudig om contact op te nemen met de Lenovo klantenservice. U kunt ons contacteren via verschillende kanalen.

Telefoon

Bel ons op het nummer: 020-200-2518. De openingstijden van de klantenservice van Lenovo in Nederland zijn als volgt:

Vrijdag: 9:00 – 16:00 uur

Maandag tot donderdag: 9:00 – 18:00 uur

Chatfunctie

Maak gebruik van onze chatfunctie op de Lenovo website voor directe hulp.

Postadres

Schrijf ons op:
Lenovo Technology B.V.
De Entree 250
1101 EE Amsterdam
Nederland

Formulier invullen

Op de website kunt u een formulier invullen om uw probleem te melden.

Lenovo bepaalt de beste oplossing

Bij Lenovo kijken we naar uw specifieke situatie. Lenovo bepaalt samen met u de beste manier om uw technische problemen op te lossen. Onze technische accountmanagers nemen de verantwoordelijkheid om u de beste service te bieden.

Extra diensten van Lenovo

Escalatie ondersteuning

Heeft u dringend hulp nodig? Onze escalatie ondersteuning zorgt ervoor dat uw probleem met absolute minimum vertraging wordt opgelost.

Reserveonderdelen geleverd

Als er reserveonderdelen geleverd moeten worden, regelen wij dit zo snel mogelijk. Soms is er een extra werkdag nodig, maar we streven altijd naar de volgende werkdag levering.

End-to-end casemanagement op verschillende niveaus

Onze end-to-end casemanagement aanpak werkt op verschillende niveaus om ervoor te zorgen dat alle aspecten van uw probleem worden aangepakt.

Frustraties voorkomen

We begrijpen dat u geen frustraties verwachten wilt bij het oplossen van uw problemen. Daarom bieden we snelle ondersteuning zodat u kunt blijven doorwerken.

Lokale Lenovo vertegenwoordiger contacteren

Voor specifieke vragen kunt u ook de locale Lenovo vertegenwoordiger contacteren. Zij kennen de markt en kunnen u op maat gemaakte oplossingen bieden. Ook als je vragen hebt namens je IT afdeling

Gerelateerde artikelen

Veelgestelde vragen

Hoe kan ik contact opnemen met de Lenovo klantenservice?

U kunt ons contacteren via telefoon, chat of door een formulier op onze website in te vullen.

Wat is Premier Support van Lenovo?

Premier Support biedt geavanceerde technische ondersteuning met end-to-end casemanagement en toegang tot de beste technici.

Biedt Lenovo ondersteuning voor zowel hardware als software?

Ja, wij bieden ondersteuning voor zowel hardware als software, inclusief hulp bij toepassingen.

Geef een reactie